15 December

Äntligen funkade det att logga in. Jag har haft problem med blogg.se ända sedan jag startade bloggen och har därför inte kunnat skriva så ofta som jag velat.

Idag är det onsdag den 15:e och jag har varit i Sverige i tre dagar. Tre väldigt långsamma dagar. Jag är Englandssjuk.
Jag som var lite orolig innan jag åkte för hur allt skulle bli. Tänk att jag trivdes så bra. Världens bästa värdfamilj! världens bästa lärare!

Det kommer att ta ett tag innan jag har accepterat att jag är tillbaka i Sverige och att det kanske dröjer 7 månader innan jag får åka tillbaka... så ni får helt enkelt stå ut med att jag pratar om Enland.

Jag vet inte om det är något från resan som jag har missat att berätta om. Ställ gärna frågor om det är något ni vill veta. Har fått dåligt med kommentarer och respons tycker jag!

Som sagt, frågor! och sen efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra med bloggen. Den får kanske vara kvar som ett slags minne...

Och en sak till; Tack till min kära svåger som skjutsade mig hem i Söndags kväll. Vilken lycka att inte behöva resa även på måndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0