6:e veckan

Är nu inne på sjätte och sista veckan här i Horsforth, Leeds. Har faktiskt inte någon vidare lust alls att åka hem till Sverige... Jag längtar efter att få träffa er där hemma, men Sverige kunde jag ha varit utan. Kanske ni kan komma hit istället?

Ett litet problem har jag och det är att jag inte kommer att kunna åka hem direkt på söndag kväll, utan jag måste vänta till måndag morgon för att kunna ta mig hem, dålig planering av mina kära lärare i Sverige att inte tänka på pendlarna. När alla andra får vakna upp i sina sängar på den lediga måndagen så sitter jag och försöker komma mig hem med ett ton av packning, det längtar jag INTE till. Jag hoppas nästan att flyget är försenat så att vi kommer hem på morgonen istället för på söndag kväll, men det vågar jag inte säga till någon...

Hur som helst så kanske ni förstår att jag har det hur bra som helst här. Jag har en underbar värdfamilj hos vilka jag känner mig som hemma, superbra lärare och England växer och växer i mina ögon. Visst, snökaos klara dom inte av, men det gör inte Sverige söder om Gävle heller...

Jag kommer att sakna Emma, Gemma och hundarna när jag åker hem. Men jag har lovat att komma tillbaka snart. Så fort jag kan! 

Ja, nu är det inte ens en vecka kvar. Suck! Det enda jag ser fram emot, förutom att träffa alla såklart, är att få julpynta. Vad det ska pyntas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0