Söndag 7/11



Detta är huset som jag bor i, jag i den vänstra delen och Sussie i den högra.



Min ingång

Lördagen bjöd inte på något särskilt förutom att jag och Sussie åkte in till Leeds och shoppade lite kläder på Primark, även några julklappar inhadlades. Kvällen spenderades hemma framför X-factor (Englands idol) och lite annan tv.

Idag har jag fått sova ut, hade önskat att jag kunnat sova lite längre, men det är så många nya ljud och känslor som stör nattsömnen. Vaknar flera gånger under natten och morgonen så jag är nästan lika trött när jag vaknar som när jag går och lägger mig...

Det kanske blir en liten utflykt idag- var, när och hur har jag ingen aning om, det får vi se. Sen ska jag och Sussie göra middag åt våra familjer. Måste bara lära oss hur man egentligen gör med en gasspis.


Kommentarer
Postat av: Freda

Så roligt att du trivs. Du å spisar brukar ju inte alltid var helt bästa vänner. Men jag är övertygad om att de blir kanon!

PUSS

2010-11-09 @ 00:16:02
URL: http://fredalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0