31 oktober






Ja, jag har resfeber...

Jag har vetat om detta i ett och ett halvt år, det har varit avlägset, men alltid funnits med i tankarna. Nu är det söndag, och imorgon åker jag. Va, hur kunde tiden gå så fort?

Vägde väskan igår, var tvungen att ta ur lite. Handbagaget var grönt.

Idag har mest varit en softardag, ingenting har gjorts egentligen, jag har mest andats Sverige.

Oroar mig lite över hur det kommer att vara imorgon när jag åker.
Jag är pirrig och illamående på samma gång.
När jag kommer till England är det bara att gilla läget. Sex veckor. Fine.

Nu ska jag ägna mina sista timmar i Sverige åt att städa och lägga det allra allra sista i väskan.
Sen blir det nog en kopp kaffe, lite tända ljus och tv-tittande med Jacob innan sängdags.

Jag vet inte när jag skriver nästa gång, men jag vet att då är jag in England.


Kommentera gärna och berätta gärna hur ni har det i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Freda

Den känslan är jobbig, men de gäller att sätta mål. Ta sig dit, sen att kommer Jacob osv.

Lycka till vännen! Tänker på dig massor!



PUSS Å KRAM

2010-10-31 @ 17:57:15
URL: http://fredalundgren.blogg.se/
Postat av: Malin E

Åhhh, va pirrigt Elin ! Stort lycka till !! Kraam

2010-10-31 @ 19:40:45
URL: http://www.genommallasogon.blogspot.com
Postat av: Elin

Tack. Jag ska försöka njuta så mycket jag bara kan. :)

2010-10-31 @ 20:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0