Nästan packat och klart.

Nu är faktiskt nästan allt packat. Skönt att ha gjort bort det innan helgen så behöver jag inte tänka på det. I helgen ska jag bara andas Sverige och umgås med Jacob. Det känns viktigt att inte ha något speciellt inplanerat, jag vill bara ta det lugnt, för jag förmodar att tempot i England inte kommer att vara långsamt. Vi har lektioner nästan varje dag och ska dessutom äta lunch hos vår lärare, dricka afternoon tea med borgmästaren i Leeds och det är flera besök runt om i området inbokade, bland annat i Haworth på museet där systrarna Brontë föddes och växte upp.

Jag har nog inte riktigt fattat att jag ska åka iväg, i sex veckor, så länge har jag aldrig varit hemifrån förut, och ni som känner mig vet att jag inte riktigt är trygg med sånt. Jag är hemmakär, så är det bara!
Jag tänkte fråga Jacob vad vi skulle hitta på nästa helg, men sen kom jag på, haha. Vi har vetat så länge att vi ska åka iväg och därför känns det så underligt när det nu är så nära.

Men, spännande kommer det att bli!



Full väska... kan bli att jag får plocka ut lite...



Och så handbagaget, som kommer att innehålla dator, alla kablar och teknikprylar och såklart, dvd-fodral med bra serier och filmer. Snowroller - ett måste!

Nästa gång jag skriver kanske jag är i Leeds... see you there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0