På väg ut i världen...

...ja, iallafall till England.

Nu tänkte jag börja blogg lite igen, för er som vill läsa hur livet ser ut de kommande sex veckorna, med start från måndag den 1:a november.

Jag läser nu sista terminen engelska för blivande gymnasielärare och klassen åker på ett sex veckor långt äventyr till England. Ungefär halva klassen till Manchester och andra halvan till Leeds, där jag hamnar. Vi kommer att studera på Leeds University Trinity College och uppleva fantastiska saker.
Jag kommer att bo hos en värdfamilj i utkanten av Leeds och det ska bli otroligt spännande.

Lite resfeber har jag allt, det är så mycket som ska fixas, rätt saker som ska packas och nu ser jag fram emot detta mest med skräckblandad förtjusning.


Välkomna att följa med på mitt äventyr till Leeds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0